Friterade getingar

Jag undrar om det är normalt att vara skoltrött tre veckor in på terminen? Studera i all ära men jag känner att jag är redo att börja jobba igen och flytta ifrån den här tråkiga staden.

Som grädde på moset är jag förkyld och ashängig, vill bara lägga mig i sängen och sova till på Fredag för då kommer Madelene! Så blir det röj på Lördag, förfest hos mig, se på RINGO och förhoppningsvis röjfest (när det gäller ringo verkar det betyda whiskey och kräkfest), whoop whoop!

Om ni någon gång är i Kristinehamn förbjuder jag er att äta på Torggrillen, Marina fick lite extra protein med sina strips i form av en friterad geting. Som ersättning för maten fick hon då en trocadero istället för pengarna tillbaka, snåla idioter.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är inte ensam om att vara skoltrött redan nu :)!

2010-09-08 @ 12:31:47
URL: http://sweetbabysweet.blogg.se/
Postat av: MiA

Friterade idioter mohaha

2010-09-08 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0