Längesen

Long time no see bloggen!
Shit vad längesen det var jag skrev någonting. Jag vill egentligen att min blogg främst ska bestå av bilder men jag har varit lite slö på den fronten. Måste nog skaffa mig en extern hårddisk...Nästa löning kanske :)
Förra veckan kom jag till insikt, jag ska försöka låta bli att använda smink, röra på mig mera, sola lite och äta mer hälsosamt.. Jag har haft så stora problem med min hy i ansiktet och jag antar att det är på grund av all skit jag stoppar i mig. Av någon anledning blev jag full både i fredags och lördags ändå....Mycket hälsosamt!
I fredags började allt med ost och tekväll och sedan bjöd Mats mig på en gratisfylla på the pub.
I lördags gick jag, vera och mats till mastis, åt mat, blev osams med ägarens fru och förmodligen portade därifrån, gick på the pub och hade sjukt trevligt!
Igår låg jag i sängen hela dagen, jag cyklade till coop och tillbaka, men sen låg jag och åt chips...utan dipp...fyfan.
Idag gick jag upp tidigt, sökte massa jobb, drack kaffe och smoothie och nu har jag på mig träningsoutfit, går ut på en promenad och kanske köper ett hopprep ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0