Spaghetti-incident

Idag vaknade jag rätt sent på förmiddagen vilket var rätt skönt, satte på musik och diskade och städade.
Den första olyckan som skedde var när jag kastade ner alla mina äggkartonger som jag lagrat i ett skåp ovanför kylen, vad händer? En förpackning med spaghetti sprids ut över golvet, gött tänkte jag...
Olycka nummer två, skulle ösa över det sista kaffet från förpackningen till min kaffeburk, vad händer? Jag tappar halva kaffeburken på golvet, Vad fan! Tänkte jag..
Tredje olyckan, jag ska dra upp min soppåse ur behållaren, vad händer? Det blir ett hål i kasset och ett ton ris faller ut på golvet, och jag bara skrattar i ren frustration...Inte min dag..
Senare tog jag och Mats en promenad upp till Ica trumpeten där jag hämtade mina skor!!!!!!!!!!!!!!.


Vi käkade sedan lasagne på Café Paus och gick sen hem till honom, lyssnade på musik och löste korsord. En bra dag trots allt. :)
Jag funderar att ta en dusch, pröva mina nya skor och vandra över till Vera för att se på medium^^
<----många äggkartonger

Kommentarer
Postat av: nenna

jag tänkte på en grej, gillar du ägg?!

2011-08-29 @ 23:32:53
Postat av: Bella

Haha! Jag älskar ägg!

2011-08-30 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0