Ack värmeland du sköna

Jag kan nog inte nämna i ord hur mycket jag föraktar sj´s hemsida. Den fungerar aldrig som den ska och hur många gånger man ens försöker att få en mobilbiljett så fungerar det ändå inte. SJ Ni suger!
Men jag måste ju ändå använda mig av SJ, annars kommer man ju ingenstans!!
Åker hem till Köping idag, blir själv hemma hos mamma och pappa medan de göttar sig på SPA, lite avundsjuk men de förtjänar att få komma bort lite. Så idag ska jag och Madelene ha pyjamaspartymys!!Imorgon blir det lite festligheter hos Frida och på Söndag är det dop som gäller :)
Ska bli skönt att komma härifrån ett tag, men kan inte låta bli att undra hur vädret är i Köping, säkert som här i värmland antar jag.
På Måndag är det ju alla hjärtans dag och jag ska få vara med om en överraskning, det var inte en resa till månen så vad kan det då vara??Så sjukt spännande! WhoopWhoop!
Ack värmeland du sköna, vi ses på Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0