Angelina Jolie & Reinfeldt

Igår sov jag hemma hos Stefan, jag och Isabell sov skavfötter och hon var lite nedstämd så jag tänkte: Nu ska hon få somna med ett leende på läpparna! Så jag bajsade henne i ansiktet och vi skrattade väldigt gott åt det.
Hehe, nä. Jag gjorde faktiskt inte det...
Men jag frågade henne: Om du fick vara en fis för en dag, vems rumpa skulle du vilja vara i då? och varför? Den första hon sa var Reinfeldt, som typ en slags hämnd för att han är kass antar jag, sedan sa hon mig eller Stefan. För grejen var nämligen att man kunde kontrollera hur mycket man skulle låta och vid vilken tidpunkt, och då frågade hon mig samma sak. Så jag funderade ett tag sen sa jag typ Angelina Jolie eller någon som ofta är på röda mattan, jätteroligt om hon skulle dra av världens mest högljudda fis, heheh.. Sweet revenge.
Egentligen har jag ingenting emot Angelina Jolie, vacker kvinna med aningen konstiga läppar och en personlighet som inte riktigt verkar existera, jag finner henne bara ytterst märklig.

Kommentarer
Postat av: sssssssssssssssssssSARAH

hahahaha vems fis man fick vara! bälli du har inte alla chips i påsen du inte men kul var det ;)

2011-02-11 @ 13:02:28
Postat av: Bella

Hahaha, ja jag vet, jag är störd

2011-02-12 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0