Är jag fem år eller?

I wish, speciellt när man hänger i badhuset. Ärligt talat så blir jag sjukt exalterad så fort jag närmar mig vatten. Plaskar, skriker och springer runt och fjantar mig.. Fast inte själv dock, måste ju ha en partner in crime annars skulle väl folk tro att jag är sjuk i huvudet (kanske redan har fått den stämpeln iofs).
Jag var alltså i badhuset idag och plaskade med ett par pälz från klassen. Svinroligt men jävlar vad torr man blir i ögonen. Man kanske kan jämföra tetris med att bada i klor?
1. Torr i ögonen
2. Tokhets
3. Ja, det var väl typ den jämförelsen man kunde göra...
HAHA!

En störd grej hände igår. Jag är ju the master of facerape och smsrape. Igår hände detta mig, Sarah Spehtz bestämde sig för att dra några sms till bland annat min mor, min bror, Alexander och ett par stycken till. Jag började få skitskumma mess och fattade noll vad de snackade om. Tills jag kollade utskicket där det stod "jag bajsade precis ut ett grishuvud". Good one Sarah, I taught you well...
Mamma ringde mig väldigt förvirrat, jag förklarade och vi skrattade tillsammans.. Tack och lov.
Fast min sms rape var nästan mer vågad. Den jag gjorde på Sarah skickade jag till några lärare, hennes föräldrar och så vidare. Hennes pappa undrade varför hon hade bajs i håret? HAHA!
Så ett tips är ju att absolut inte lämna mobilen eller facebook öppet för allmänheten, även och man bara ska pissa. För det straffar sig, dagens sanning.



JA, jag vet. Vi är sjukt omogna, bajs är det enda samtalsämnet som går runt i klassrummet..he he h...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0