Bananas are for monkeys

Fett ovärd dag! Har suttit och kollat på tv hela dagen, den enda gången jag rört mig är när jag varit tvungen att kissa eller för att titta i kylskåpet. Haha, jag är så jävla slö! Men imorgon blir det skärpning! Då ska vi till bodaborg och Alex ska vara snäll och väcka mig så jag vaknar i tid...Tack! :)
När jag sitter här och filosoferar kommer jag på hur jävla awesome Com Hem reklamerna är! Och hur sjukt kass all annan reklam är, vicks blå reklamen är så jävla värdelös! Ibland när en  dålig reklam kommer upp så byter jag frenetiskt kanal i feta paniken, får typ dödsångest av dåliga reklamer. Så reklam får faktiskt 9 kräkningar av 10. och com hem reklamerna helt klart 10 grisklövar av 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0