Bloggtorka?

Inte för min del iaf! Känner att jag hamnat i ett jävla flow den här månaden.. Funderar starkt på om jag faktiskt borde gå och ta en dusch? är ju trots allt rätt svett efter hemgången från tågstationen och ett hetsigt tetrisspelande..Det kanske är dags att tvaga sig när man är för rädd för att lukta sig under armarna? Det kan ju faktiskt bo någonting där som mer än gärna ger ifrån sig konstiga odörer.. Okej. Nu är inte jag så ofräsch som det låter(eller?) för jag duschade faktiskt imorse, men ändå..
Igår såg jag och karlstadsborna på Tangled, jag blev helt förtrollad av den här filmen! Hästen Maximus är ju helt klart bäst! Han är självaste Mr. Awesome! Rekommenderar starkt den här filmen! Den får nog faktiskt hela 9,5 grisklövar av 10! Jag har faktiskt ingen motivering till varför den inte riktigt fick hel pott men något fel finns alltid att hitta. JO! en förresten.. Ljudet var lite före, fast det var i och för sig Alex fel som laddade hem den, hähäh...
Nästa vecka är det sista veckan i skolan innan praktiken! Ska bli jävligt gött att få komma ut i arbetslivet ett tag och sprida sina kunskaper, typ..
Maximus
Pascal, även en favorit i filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0