Framtid i storstaden?

Jag går i trötthetens tecken.. Nu när jag bor med Alex och Maria verkar fusk med maten vara min största prioritet, lägg av nu! Det enda som händer att jag får ont i magen och den vanliga "åh nej jag åt bröd idag igen ångesten"... Men nu räcker det. Nu ska jag vara pigg och kry!
Sen blir det knappt någon träning heller, den träning man får är städningen, som jag lär få göra ofta hos de där soffpotatisarna, heheh..
Så nu sitter jag här i cafét i Frösundavik och funderar på min framtid. Jobb just här är kanske på gång efter utbildningen, då blir det som fritidsledare för folk som går på internat här. Sjukt intressant! Det tråkiga är att jag i så fall måste flytta ifrån mina nyfunna nära och kära.. Men allting för något gott med sig tror jag! Och dessutom ärdet  inte så långt om man tänker efter, det finns väl färdmedel för bövelen!
Jag hoppas vi får gå upp till hotellrummet snart, ska bli skönt att få sova inför en lång jobbdag imorgon!

Längtar till löning, då ska jag nog satsa på att skaffa mig en fet hårförlängning så jag slipper den här axellånga bajsfrisyren jag har på huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0