bakis sms

Anonym: Hej, vad gör ni?
B: Vi kollar på rugby vad gör du?
Anonym: Usch va tråkigt :P. Jag ligger i fosterställning och mår oförskämt dåligt! Jag blir alltid så bakis nu för tiden.
B: Nu för tiden?:P Stackare, känner du dig sällskapsjuk?
Anonym: Haha! Det har blivit värre med åren:P Jag känner mig sjukt osocial tragiskt nog! Kul igår?
B: Ja det var najs^^ Själv då ?blev det ligga?
A: Jag skulle ju gå hem! Möter en kompis (blaaablaa) festar till fyra, ligger lite, går till skolan, sover till sex, fikar till halv nio och nu fosterställning.
B:trevligt med ett ligg!Jag undrar om den lycklige möjligvis heter Per?
A:Nej nej, låg med kråkan
B: Kråkan? låter segt och benigt, var det ölkorv eller mer faluvariant?
B: Köttbulle!!?!
A:Ja det var Per. Det var köttbulle!! Haha nej men det var rätt medelmåtta.
B: Jag visste det! Var det en samba eller mer tryckare i sänghalmen?
B: Helvete vad jag är fyndig idag!!
A: Haha! Helt klart en tryckare. JA! skoja inte att du är. Håller på att garva ihjäl mig här borta.
B: Inte särkilt värt då eller? Fast lite penis är ju alltid trevligt. Fick du snaska på hans sav?
A: Jag var ju inte direkt i form att prestera heller. Typiskt fyllejuck! Jaja, penis är penis. snaskade ej sav..
B: Kötte då?
B: Du gjorde det alltså?? Smakade det häst?
A: Men va? Inge kötte(usch som fän) MEn ja, smaka häst som sallad typ. fast krispigt.

B: C glömde ta på sig sina kalsonger idag innan i gick hit. Han kör french style. Många buttcracksögonblivk blir det..
A: Haha, älskar att han glömde. Då är mn mör virrig! Har inte riktigt förstått mig på buttcracksänniskor.
B:Nej jag tänker på D när jag hör det ordet, fruktansvärt!!
A: Usch ja! Håller med, kommer inte kunna sova inatt..
B: Haha mardrömmar om när hon trycker upp stjärten i ansiktet på dig?
A: Precis, och sen fiser hon mig i ansiktetså det kommer lite bajs. Gön/brunt är det också!
B:Asgarv


Så här kan en konversation se ut mellan två polare som är småtrötta och bakis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0