Misärväder

Seriöst!
Vad är det som händer?? Jag var sjukt inställd på att snön var på väg att försvinna! Men så klart inte...
Jävla pissdag! Rent utsagt.
och så tyckte jag att det var jättesmart att cykla till skolan, icke! Tog fan 45 minuter att komma hem som normalt vis tar typ 20 att gå utan snö. Och så fastnade snöskiten under stänkskärmarna hela tiden! Jag var allvarligt talat på väg att börja tjura flera gånger för att jag blev så frustrerad, och så glömde jag vantar såklart, VANTJÄVLAR!
Sen var det en and som bestämde sig för att bajsa mitt framför mig på vägen hem.. Och då tänkte jag, JA MEN GÖR DET DÅ FÖR I HELVETE, MEN JAG TÄNKER FAN INTE TRAMPA I DET OM DU TROR DET!
Räcker det inte med 2 månader snö? Visst det är roligt ett litet tag men sen är det ju fan ingen som tycker det är kul längre, känns som ett jävla skämt. Haaha jaja det var kul en stund men nu börjar det bli överdrivet, men seriöst sluta det är inte kul längre....Hallå!!!!
Det roliga är att även fast jag vet att det inte går att cykla i 5000 meter snö så försöker jag ändå.
Jag ska faan! Så riskerar man att ramla 30 gånger på vägen hem innan att man inser att det faktiskt är helt omöjligt..
OCH OCH OCH! Så blir man jätteblöt och jättekall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0