Ordbajsar


Jag vet faktiskt inte hur många inlägg jag skrivit idag. Tycker dock det är väldigt skönt att skriva av sig med jämna mellanrum, ventilera sig lite.

De närmaste veckorna kommer vara fullspäckade med aktiviteter, nu till helgen åker jag till Köping för att gå på min yngsta systerdotter Qorlines dop. Helgen efter detta åker jag till Stockholm och jobbar lite. Sen blir det massor av praktik och studerande.

Samtidigt som det är kul att aktivera sig så känner jag sjukt mycket stress. Stressen har visat sig i mitt ansikte->finnar! Det har dock lugnat ner sig nu efter en jobblös vecka. Vet dock inte hur jag ska få ihop lönen inför kommande månad när jag kommer bo i Karlstad och praktisera...Får nog tyvärr nalla av mina sparpengar...Och jag känner lite oro över att bli inneboende. Jag är lite rädd för att vi ska gå varandra på nerverna och bli trötta på varandra i onödan. Jag är ju gärna ensam långa stunder men man får helt enkelt anstränga sig extra mycket för att inte vara överkänslig, vilket jag kan vara ganska duktig på i många fall.

Dags att sova kanske..
Natti natti


Kommentarer
Postat av: söffsövern

Det kommer gå så bra så ska du se;)

2011-02-07 @ 10:37:05
Postat av: Bella

Ja, jag hoppas det =P

2011-02-07 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0