Tandläkaren

Dagen har varit vacker och ganska produktiv. Jag har hunnit varit i skolan, hos tandläkaren, på banken, lunchat med Filip och handlat på apoteket. Hur vuxen är man egentligen?? Måste typ varit minst tusen vuxenpoäng för mig idag! 

Solen skiner och det är så jävla gött! Så säger Filip att det ska bli typ 20-grader i Mars, tack för den...

Okej, så hur mycket kostade tandläkarbesöket? Fucking 1080 spänn! Och då fick jag ändå rabatt! Sen ska jag tillbaka dit om en månad för att laga ett hål....arsel... Sen hade jag typ sju småhål som går att åtgärda på egen hand. Snacka om kass kvalitet på tänder man har. Och JA, jag borstar tänderna morgon och kväll, ibland dubbelt upp till och med.

Men annars hade jag väldigt fräsch mun entligt tandhygienisten, inga infektioner i tanköttet eller så, SCORE!

Snart ska jag hem och packa för gymet och relaxen, dagen kommer handla om att ta hand om mig själv och bara götta mig!





Jag har fortfarande ingen praktik dock. Detta stör mig fruktansvärt, hoppas att dem ringer upp mig snart så jag får veta, annars är det nog kört för min del. Jag vill inte praktisera i sommar, jag vill vara klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0