Wake me up, before you go go!

Klockan är 11.17...Jag har varit vaken i 17 minuter och funderat på vad fan det var som hände?! Och varför det var så ljust och trevligt när jag vaknade. Förstår inte varför jag inte vaknar av min väckarklocka och jag vet att jag ställde in den på 06.00!
Jag blir så irriterad på mig själv, det måste bli skärpning på det här nu!
Och så det var nån jävel som ringde på och sprang iväg för tio minuter sen, säkert en sån där jehovas vittnen som verkar vara inställda på att jag ska gå med i den där skiten. De envisas verkligen med mig!
Låt mig va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bjud in dem på kaffe, och skriv på ett kontrakt där du för all framtid viger ditt liv till deras tro. Det borde på terrorn att upphöra

2011-02-07 @ 12:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0