Breaking Dawn

Okej, ingen mera skit nu. Veckan börjar väl sådär med en rejäl förkylning. Däremot har jag åkt inlines med Conny över två mil idag, och även fast mina luftrör är tunnare än piprensare just nu så gick det faktiskt riktigt bra :). Det är även dags för mig att börja äta bättre mat och dessutom dricka mindre alkohol, det har varit alldeles för mycket festande nu på senaste tiden, inget jag ångrar dock..

Nu ska jag kila över till Noelle och kolla på Eclipse, måste uppdatera mig lite inför Breaking dawn!

Hubba, hubba, hubba

Kommentarer
Postat av: noelle

hoho, här är jag och läser ;)

2011-07-12 @ 02:08:29
URL: http://nonsie.blogg.se/
Postat av: noelle

hoho, här är jag och läser ;)

2011-07-12 @ 02:48:35
URL: http://nonsie.blogg.se/
Postat av: noelle

jag är fortfarande vaken och är fortfarande här inne och kollar läget - lämnar en kommentar (eller tre) som vi talade om ;)

2011-07-12 @ 03:04:46
Postat av: noelle

fan, idag läser jag med, fast idag är jag fruktansvärt trött och seg

2011-07-12 @ 13:38:38
Postat av: Bella

Haha, bra där Noelle!

2011-07-12 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0