Hår

Imorgon kommer Madelene på återbesök efter att ha varit i köping och tröttnat direkt, förstår henne verkligen... Igår kom jag till en väldigt stor insikt som är personlig men som faktiskt har hjälpt mig att sakta men säkert släppa taget...Känns riktigt skönt att det hände till slut. Man kan inte tvinga sina känslor till något utan man får låta tiden läka alla sår, även fast det kan ta flera år.

På fredag ska jag till frisören, äntligen!!! ska bli skönt att få ett nytt jag. Jag har börjat plocka bort skit ur min lägenhet, kastat vissa saker, andra har hamnat på vinden, skaffar ny frisör, ska gå till arbetsförmedlingen och allt ska bara bli så bra!!! Idag är faktiskt första gången på säkert ett år som jag gör en riktig middag åt mig själv, helt otroligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0