Nighty night

Jag är så otroligt förkyld, dessutom har jag fetaste mensvärken. Jag känner inte att detta var världens bästa combo... Är detta karma? I så fall undrar jag vad jag gjort för fel den här gången???
Jag lämnade av Madelene på Karlskogas buss-station tidigare idag med en tår i ögat, så nu är jag ensam, igen... Jag vet att jag tjatar rätt mycket om hur synd det är om mig och det blir inte bättre när man inte kan andas genom näsan.
Imorgon ska jag och Conny åka inlines, hahah...Sedan ska jag och Noelle ta en fika i solen (föhoppningsvis).
Jag kan tänka mig att min blogg är rätt trist för tillfället, det är ju sjukt mycket roligare att titta på bilder än att läsa, jag förstår er/dig/Sarah som faktiskt läser min blogg med jämna mellanrum.
Nu ska jag göra te, titta på en barnfilm och kura ner mig i min säng... Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: SSSSSSSSSaarah

Ja släng upp en bild på dig vetja, vore kul å se hur du ser ut i håret nu.. du var väl hos frisören nyligen! Pöss

2011-07-13 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0