Dr. Jones a la Aqua!

Hur kan man känna sig ensam och nedstämd när man ändå vill vara ifred? För det är exakt den känslan jag har nu. Som sådana dagar jag skrev om förut då man är fruktansvärt uttråkad  men inte vill hitta på något med någon. Jag blir så otroligt rastlös på kvällarna, det är skönt att få komma hem och vara ifred några timmar men sen blir den här behaglighetskänslan en växande känsla av ensamhet.. Jag tror jag måste skaffa en minigris, den skulle nog heta Samuel.
Men visst är det sjukt dumt egentligen när man tänker efter, jag lyssnar på nedstämd musik när jag är nedstämd och tvärtom när jag är glad. Vad är upp med mitt problem?! Skärpning! Just därför ska jag lyssna på Dr. Jones a la Aqua!

Imorgon blir det nog ett par öl med Mats på The Pub, trevligt sällskap+öl, bättre combo? Svårt att toppa det.
Fråga!
Varför är det lättare att nysa nr man tittar in i lampor och dylikt? Någon som vet? Och lägg av! Jag vill inte googla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0