Måste UT!

Efter en smärre panikångest attack en kvart efter att man vaknat och känner att jag måste ut härifrån! Så visade det sig att det blev en mysig dag. Först ett dopp i Vänern sedan storhandla och grilla och därefter gå vidare till The Pub, träffa Mats och dricka lite bacardi Breezer. Som sagt i helhet en solig, fin och mysig dag.

Imorgon får jag finbesök av Madelene och Elin! Känns som att det kommer bli en galen helg! Suparfredag och kanske lite Ringokonsert på lördag ^^.

Imorgon bitti ska jag och Vera ta en långpromenad och sedan ska vi ha mysipysi någonstans (hemlighetstämlpad info). HIHI.

Jag har funderat, grubblat och tänkt och kommit fram till att 1. Killar är idioter (Inget nytt jag vet) 2. Jag måste skaffa mig en hobby. 3. Jag måste skaffa mig ett jobb.

Så jag borde nog skriva in mig på arbetsförmedlingen snarast möjligast........

Kommentarer
Postat av: saarah CooL

Bra lista!! Kan spinna vidare på den.. Punkt 4: Umgås med mig någon dag. hehehohoehih. Puss på dig Adolfgirl!

2011-07-04 @ 17:46:55
Postat av: Bella

JA! JAg kanske smyger över någon dag i veckan..heheh

2011-07-11 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0