Tisdag

eller är det onsdag? Shit! Jag vet fan inte =O. Well well. Idag kom Stefan hem till mig åtta och käkade frukost, när han drog iväg och jobbade passade jag på att storstäda, damma, diska, dammsuga.. ja ni vet... Sen kan jag inte riktigt minns om jag gjort något mer produktivt under dagen, har försökt fått tag i någon att umgås med men de flesta har varit upptagna :( Jävla arbetare... Så jag har fördrivit tiden med att spela tetris och tyckt synd om mig själv.
Men! Jag tog faktiskt en promenad till stjärnhallen och fick med mig fyra citroner hem fast jag bara skulle köpa steksmör. Varför?!
Jag har såååååååååååå trååååkigt...Det är en sån där dag när man har tråkigt men egentligen inte riktigt vill göra något, sådana dager suger.
Jag måste bara lägga in en liten diskussion här angående exflickvänner och expojkvänner,  vad är upp med er? Visst det sägs att det tar 4 årstider att komma över någon och visst jag kan också vara rätt deppad länge över gamla killar men vafan! Ni som är ex och har ny partner, är det scysst att ta er ex mobil och skicka iväg vidriga och taskiga meddelanden till vänner och bekanta? Är det schysst att om man nu ändå ska vara "vänner" förstöra bekantskapskretsen för den andre? Nej, det är fruktansvärt omoget och patetiskt. Så lägg av! Gå vidare och låt personen vara lycklig på håll, även fast du själv få stå och titta på.
Omotiverad bild på katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0