Working girl

Hemma i köping återigen men åker snart mot kristinehamn. Det blir aldrig en lugn stund när man är hemma, sist jag var hem bytte vi däck på forden till sommardäck och tvättade den ren. Igår fyllde jag och pappa på grus längs grunden och så har jag målat spegelramar. Idag har vi tvagat Stefans båt samt tvättat mammas och Stefans bil. Som sagt en working girl, känner mig så fett grym!

I Fredags var det skolavslutning, mycket tårar och skratt. Det blev trerätters middag på Koriander i Karlstad och sedan röjde vi loss på dansgolvet. I lördags åkte jag till Falun för att fota Anna iförd balklänning och sedan grillade jag och Stefan med Annas familj på kvännen, sjukt mysigt :).

Har jag nämnt att jag är ruskigt förkyld, smått febrig och allmänt hängig? Det verkar vara en tradition jag har att bli förkyld/sjuk lagom runt midsommar och min födelsedag...typiskt.

Vad ska ni göra på midsommar? Jag funderar på att åka till Falun men kan inte riktigt bestämma mig :).

Jag kommer lägga upp lite bilder från balen och avslutningen vid ett senare tillfälle, tills dess Hejåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0