Den internationella kvinnodagen

Slog två fluger i en smäll och åt semla dagen till ära!


På praktiken blev det fotografier för glada linslusar, och då pratar jag inte om ungdomarna utan personalen... När jag kom hem så hann jag knappt säga hej till Alex utan började irra omkring med dammsugaren och ajax i högsta hugg. Nu jävlar ska det bli rent! Och det blev det, typ.. Sitter nu här efter ett helt okej träningspass och låter svetten torka in. Känner mig relativt nöjd med resultatet och funderar på om jag faktiskt skulle ta och vika mina kläder....Hm.. Kanske senare
Verkade inte som att Alex stod ut med min städmani för han drog...hehe..
Nu är det bara 2,5 veckor kvar på praktiken vilket känns fruktansvärt trist. Längtar inte tillbaka till skolan och verkligheten. Eller jo till mina vänner så klart! Men inte skolan,uuh.... Mitt examensarbete har jag faktiskt pekat fulfinger åt för att jag verkligen HATAR det. Inte min idé såklart, alla mina idéer är klockrena men att jag faktiskt måste stta igång med det typ NU känns jävligt trist. Vi får väl se om jag blir någon fritidsledare till sommaren eller om jag kommer sitta fastklistrad med det där äcklet ...
Oj vad nedstämt det blev helt plötsligt! Något positivt idag är att det var en fantastiskt, fabulös, vacker dag idag! Inte ofta man ser det. Fick fina vårkänslor och nostalgi :)
Nej nu måste jag nog faktiskt göra något produktivt...Det blir nog tetris, whoop whoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0