Grubblar

Jag försöker sova, men jag kan inte. Jag var slukörd när jag la mig men sen så började jag grubbla. Jag brukar aldrig ha några som helst problem med att somna men idag går det verkligen inte.. Jag försöker slå bort alla tankar som dyker upp i huvudet men de återkommer hela tiden. Ärligt talat, just nu känns det som att min själ blöder. Jag vet inte vart jag ska ta vägen och hur jag ska bete mig.
En del av mig ville bara kvar i Köping, samtidigt som jag är lycklig här så finns det så mycket som aldrig blev riktigt klara, saker som borde gjorts upp och saker jag kunde gjort annorlunda.. Det är snart 2 år sen jag flyttade därifrån, mycket borde vara glömt men jag fortsätter att riva upp gamla sår.
Jag blir så less på mina konstiga tankar om hur livet borde sett ut, hur livet ska vara och var jag gjorde fel?
Det är nog ingen läsare som ens förstår vad jag pratar om, och det är tur att ni inte är så många. Men jag är tvungen att skriva av mig och sätta på papper det jag känner. Men jag kan inte ens förklara hur jag känner mig.. Vad blev ödet för mig när jag valde att dra därifrån?
Visst har jag fått många fina bekantskaper/vänner, förhoppningsvis en utbildning, bort från människor man ogillar, men också männikor jag tycker om.
Jo nu vet jag nog hur jag ska beskriva mig själv. En fruktansvärt kluven människa som redn gjort sitt val. Frågan är om det var rätt eller fel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är aldrig försent bara för att ett beslut är taget. kram

2011-03-10 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0