Hälsokällan 4 U

En dag tittade jag mig i spegeln och sa, nu får det fan i mig vara nog!
Det verkar uppenbarligen som att jag har fått symptomet "stressfinnar". Jag har aldrig haft jättestora problem med min hy, jag är väldigt noga med rengöring och att smörja mig men det verkar inte vara något som fungerar längre. Enda sedan jag har hållt på med examensarbetet har jag sett ut som att jag sponsar sveriges vägar med farthinder och stopptecken..

Så jag fick en liten snilleblixt! Jag har ju faktiskt en vän vars mamma säljer väldigt bra hudvårdsprodukter. Dessa produkter är helt ekologiska och naturliga såklart! Jag har använt dessa produkter förut och tyckt att de fungerat väldigt bra.

Jag beställde hem:

Rengöringsmjölk Mandelolja    Ansikstvatten






Dessa produkter känns fräscha och doftar väldigt gott, och så känner man sig duktig som använder sig av
ekologiska produkter!


Om ni är sugna på att beställa hem hudvård, massageolja och liknande kan ni kika in på
Hälsokällans hemsida


www.halsokallan4u.se


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack Bella! Det är verkligen toppenprodukter så jag hoppas du blir nöjd med dem :) Du kan också må bra över att du valt prdukter som inte är djurtestade i något led samt innehåller inga miljöfarliga råvaror.

Kram från Helen!

2011-03-15 @ 11:40:28
URL: http://www.halsokallan4u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0