Sleeperz

Okej så här är det. Jag träffar Alex nu och han har ett speciellt sätt när han sover, gå i sömnen, skrika i sömnen, prata i sömnen, äta....u name it.. Och jag tänkte att jag måte skriva lite om det på bloggen.

Igår natt fick han för sig mitt i natten att sängen var trasig, jag var bara tyst och observerade honom skräckfascinerat medan han kröp omkring på golvet och undersökte läget. Men sen när han inte kunde laga sängen valde han att lägga sig på golvet vid fotändan...naken.. Detta finns en liten filmsnutt på. Kommer dock inte lägga upp den för allmän kännedom, om det inte är någon som betalar bra pengar för den, någon??

För några veckor sen lurade jag honom att han kissat i sängen, eller snarare han frågade mig vrför det var blött i sängen (det var det inte) men då sa jag att han kissat på sig, så hn säller sig upp i panik och börjar säga förlåt och undrar vart han är någonstans...Otroligt spännande faktiskt, man kan även mata honom i sömnen, han gillar crunchys.

Big bad wolf

Kommentarer
Postat av: nenna

HAHAHAHAHA!!!! oslagbart!

2011-03-24 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0