Mr Vain

Känner ni som jag?

Ibland går fåfängan överstyr. Att titta sig varje dag, varje minut i spegeln, skyltfönstret eller bilar och liknande för att se min egen reflektion är inget ovanligt. Vad fan är det för fel?!? Jag sitter till och med och speglar mig nu när jag skriver. Hänt något nytt? Nepp, ser likadan ut som för några sekunder sen. Men kan du lägga av!


Borde egentligen bojkotta alla speglar ett tag..



Ibland när jag tittar på mig själv i spegeln kan jag bli så jävla trött på mitt utseende, nej jag tycker inte att jag är ful. Tycker jag har skapliga gener faktiskt men GODE GUD vad tråkigt det är att känna sig tvingad att titta i spegeln hela tiden...

Jag är tjej, det har ni fattat, och jag har en jävla massa problemområden. Och som en anonym läsare sa "skit i vad andra tycker och skit i vad du själv tycker". Men det är fan inte så jävla lätt som det låter. Jag tror att det var en kille som skrev detta, och han har rätt. men som sagt, det är fan inte lätt.

Åh nej...Jag tror jag har blivit en bitterfitta...Men fyfan vad trist, feel free to kick my ass...




Men till något roligt då!

Jag, Maria och Alex bestämde oss för att göra en lista på saker man vill hinna göra innan man dör. Jag orkar inte skriva allt jag kommit på men några kan ni få höra:


* Flyga luftballong
* Mjölka en ko
* Rida på en elefant
* Kasta bajs på någon som man tycker illa om, eller gillar det får vi se
* Spela in en skiva
* Lära mig dansa lindibop
* Äta något jävligt vidrigt
* Bada med grisar i lera
* Åka glidflygare
* Resa till Thailand, Afrika m.m.
* Se Ozzy Osbourne
* Se Marylin Manson

Ett litet smakprov på mitt kommande liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0