Utopia

De senaste veckorna har jag varit urkass på att röra mig, mina träningskläder är just nu i Kristinehamn och jag bor tillfälligt i Karlstad på grund av praktiken. Jag har dock min bikini med mig, så jag borde väl få röven ur soffan till att gå och simma, men jag har liksom inte orken, psykiskt.
Examensarbetet kramar musten ur mig, jag gör ingenting på det och har en känsla av att det faktiskt kommer gå käpprätt åt helvete om jag ska vara ärlig..
Såg dock en asgrym föreläsning i Fredags, Jesper Odelberg och Emma Dahlmo entrade först scenen med lite komik och sedan fick vi höra på en föreläsning om utopia som var helgrym och sedan en föreläning och share music. Mycket intressant, understruket.

Usch, jag känner mig så sjukt opepp, mitt liv verkar stå stilla just nu. Jag måste nog faktiskt gå och simma så jag känner att jag gjort någonting bra.


Coola brudar från Utopia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0