I´ll remember you




Efter helgens bravader passar den här låten in fint i sammanhanget.
Fick besök av Maria, vi skulle ta det lungt, ta någon öl och plugga lite. Det blev istället lite hårdkörning. Efterfesten varade till kvart i nio då de sista gick hem. Någon fick en bläckmustasch och vissa en hel del blåmärken. Sjukt värd helg!



Nu har jag lämnat in examensarbetet för opponering och det får helt enkelt bära eller brista, men det känns skönt att lämna det bakom mig en stund nu inför den slutgiltiga inlämningen. Och snart drar vi på studieresa till Malta, jag ska steka, dricka öl vid poolen..eller nej nej! Jag menar.. Dricka vatten på flaska, studera och diskutera sociologi... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0