Majsommar

Fantastisk dag, började med massa, massa, massa plugg och sedan en kaffe i gräset tillsammans med Louise, Vera och Filip. Kan dagen bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det.. :) Och nu har jag tvättat tusen ikeapåsar med kläder och skurat rent mitt hem, så otroligt skönt när det är på riktigt rent! Det återstår bara att få in kläderna i garderoben, men det tar vi nog imorgon.
Det var ett tag sen jag fotade nu, har inte riktigt haft orken och inspirationen. Jag är ganska duktig på att fota en grej fem gånger för att vara säker på att få en bra bild. Men nu finns det inget mer diskutrymme på datorn så jag får nog göra något åt det, så småningom.
Slänger upp en bild på brorsan, bra för att han är så najz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0