Opponent vs författare

Idag var det opponering hela förmiddagen. Rikhard var opponent för mitt arbete, han var väldigt noggrann och det märktes att han granskat mitt arbete noggrant. Just kanske därför, töntig som jag är satt och stortjöt. Examensarbetet ska vara inne den 3:e Juni och det visar sig att jag bland annat har skrivit alldeles för mycket, frustrationen var på en extremt hög nivå i klassrummet ett tag..
Men sen käkade vi lunch på thaien så nu känns allt lite lättare :) Mat+Bella=Sant.
Igår var vi på Pirates of the caribbean 4 i 3D, det var rätt häftiga effekter men hade lika gärna kunna sett filmen utan 3D. Tyckte mest man blev yr och så var det suddigt på vissa ställen i filmen. Men om man ser på helheten så var filmen bra. Min man aka Jack Sparrow var lika het som vanligt!



På natten till söndag åker vi till Malta, jag försöker packa så lite som det går men jag har aldrig varit en särkilt duktig "packare". Jag tror jag får be Vera att hjälpa mig lite :)
Nu ska jag nog ta en lite powenap innan jag fortsätter, hejåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0