Opponering

Under den senaste veckan har det varit fullt upp. Besökt både mami och papi och min kusin Elin i guldsmedshyttan. Det är så otroligt mysigt där hon bor med utsikt över Rossvalen (en sjö), stora åkrar och en grusväg ner till vattnet. Otroligt idylliskt med all skog, ett riktigt lantliv.

Jag skulle vilja ha ett litet torp, ute på landet men cykelavstånd in till stan. Jag sa till Madelene förut att jag skulle vilja bo ute på landet och kunna ha djur som springer ute, inga grannar så att man kan gå runt naken om man så vill. Av någon anledning tycker hon att det var lite "peddo-varning" haha.

Maria påstår att jag kommer bli den nya "kattkvinnan" eftersom jag tycker det är skitjobbigt att bo ihop med andra men att jag skulle kunna tänka mig att ha katter som sällskap typ, eller en minigris..

Jag måste ha åldrats med typ femtio år, för min sysselsättning nu för tiden är att sticka, lösa korsord, pussla, göra egna fotoalbum och dricka kaffe. Vet inte riktigt vart det gick snett men bättre att dricka kaffe än snorta kokain, som man brukar säga!

Idag lånade jag sex stycken böcker på biblioteket som ska hjälpa mig i mitt examensarbete. Vi ska läsa 1000 sidor litteratur, jag har läst två än så länge.. Och arbetet ska vara inlämnat den 16:e maj för opponering...hmm... Det är alltså två veckor kvar...Men vafan! det går säkert fint ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0