TAGGAD

Jag vet inte vad det är för fel på mig, kanske en skvätt för mycket kaffe? INGEN ANING!? Men jag är så sjukligt taggad så folk kan nog tro att jag går på speed, har vunnit typ tusen matcher i tetris och svettas som en gris, funderar på en dusch och systemet!!!!
AAA! Ni mnåste läsa detta i ultrarapid för att det ska ge effekt så ni vet, så alla ni slöisar som sitter hemma och lartar er, gå ut, ta en öl hoppa bock!
Imorgon natt åker jag till malta och jag längtar ihjäl mig, ska bli så skönt att få komma bort ifrån examensarbetet ett tag, TRALLALAAAA.

Kommentarer
Postat av: soffan

det ska bli så jäääääääävla skönt att komma iväg! bye äckliga examensarbete o hej malta! ;)

2011-05-20 @ 18:56:22
URL: http://sofiejohanssson.bloggplatsen.se/
Postat av: B

Det har du alldeles rätt i Soffi!

2011-05-21 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0