Vatten å brö

Jag tror jag är en shopoholic.. Trots att hela min lön gick till att betala räkningar handlar jag ändå för mina sparpengar. Att spendera pengar gör mig lycklig, fast lyckan varar dock inte...Det är så jävla sorgligt att jag vet om mitt "problem" men inte gör särkilt mycket åt det. Dessutom har jag ingen plats i garderoben kvar heller. Så jag får pressa in allt för att det ska få plats och hiva ut allt för att komma åt det jag vill ha.. Stora problem eller hur? Haha...
Jag har jättesvårt att göra mig av med grejer också, jag tror att jag är lite girig på det sättet.. Men Isabell, nu skulle du ju tänka på "barnen i afrika" som faktiskt inte ens har mat för dagen...
Och jag har så lätt att tycka synd om mig själv. Just nu gror det en blåsa i munnen på mig som gör skitont, tror jag berättat och visat för alla den lilla, lilla, lilla blåsan...Ingen som egentligen tyckt synd om mig. De har faktiskt mest sett äcklade ut av mitt exponerade tandkött....
Nu ska jag skälla lite på FL2. Var fan håller ni hus? Varför kommer ni inte på mötena? Och även om ni inte kommer, gör ni någonting vettigt hemma med Maltaresan?! FFS!! Skärp er, det är faktiskt jävligt tröttsamt..Ni som bara skiter i oss andra och inte ens gör någonting hemma är otroligt respektlösa, ja, det är ni.

Kommentarer
Postat av: Kommissarie Nödig

Hej jätte bäbi.

Jag ber om ursäkt att jag inte kom idag.

Jag hade redan planer innan datumet för detta möte blev bestämt. Har vart hos mormor hela dagen.

Är det nått jag kan göra hemifrån?

Vill inte vara den delen av klassen som skiter i det !!!! Pösss på din köfte

2011-05-05 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0