Fransyska

Idag far jag till Stockholm för att jobba. Stefan ska träna rugby och så ska jag kolla in hans nya lya, ska bli skitkul! Det var bra att Stefan kom redan igår för jag hade en skitdålig dag, usch vad jobbigt det var. Men  nu känns allt fint igen! :) Funderar faktiskt starkt på att flytta, jag älskar egentligen lägenheten men jag måste verkligen få jobb nu, dessutom vill jag inte lämna mina vänner som jag skaffat här...Usch vlket jävla dilemma, men vad gör man inte för överlevnad?
Just ja! Jag gjorde äppel och plommonkräm, det blev riktigt gott:) Den första som fick det till frukost var Mats =D
Han bjöd även mig på middag, ungsstekt fransyska, amnamn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0