Skjut mig

Igår ville jag bara sjunka genom golvet och dö. Jag och Stefan hade haft en jättebra dag och haft skitroligt ihop och så slutar dagen med att jag tappar bort locket till oljepåfyllningen i bilen, Stefan blev förbannad med all rätt, och jag som redan känner mig värdelös hälften av tiden jag lever kände mig plötsligt ja, ännu mera värdelös.

Har jag en diagnos? Jag vet fan inte, men jag önskar att jag kunde få en diagnos så jag slapp må dåligt över hur jävla KASS jag är. Jag slår i saker jämt, jag tappar saker jämt, jag glömmer bort saker JÄMT och har sönder saker jämt. = Värdelös.

Så jag började såklart tjura för att jag kände mig så jävla dum...

nu är locket fixat men jag mår inte bättre för det ändå, det är inte första gången som Stefan blir arg på mig för att jag klantar till det, och honom vill jag aldrig göra besviken..

Jag försöker verkligen alltid att vara duktig, snäll och hjälpsam men jag måste ha varit jävligt dum eller någonting för det slutar alltid med att jag gör fel...Jag fattar verkligen inte hur det går till?

Kommentarer
Postat av: noelle, filip, hummus, tahina, sabich, jachnun, amba, baba, jim, james, alex, harry och christoffer robin

du behöver lite löv från tegelslagaregatan. Vi har tretton hjärtan här som saknar dig <3

2011-09-22 @ 19:08:33
Postat av: Sarah cool

Bellti du är super-mega bra så sluta klanka ner på dig själv! Kom å häls på mig nån dag vetja :) Pusspuss

2011-09-24 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0