PROLASH

Nu tänkte jag faktiskt göra lite reklam för en produkt som jag hittade genom aftonbladet. Jag har nu på grund av graviditeten tappat väldigt mycket av mina ögonfransar vilket är en stor sorg. Jag använde X-lash förut vilket jag tyckte fungerade skitbra men nu ska jag alltså testa att använda PROLASH serum istället. Genom aftonbladet fick man 80% rabatt på produkten som från början kostade runt 1000 kronor. Har googlat mycket på produkten och de som använder produkten verkar vara väldigt nöjda med sina nya, fylligare och längre fransar. Mycket bättre med naturliga än att kleta på massa onödiga fransar som i alla fall snart ramlar av och dessutom kostar mycket pengar ;) 
 
Det enda jag tyckte var dåligt med produkten var att det sved som fan om man råkade få det i ögat, vilket känns konstigt när det är meningen att man ska ha det på fransroten?
 
Well well, vi får hoppas på att det fungerar =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0