Bittefittan med glimten i ögat

Är jag den enda som är trött på människor som bara bloggar om hur duktiga de är jämt? Den här moroten har jag ätit idag och jag har brännt 15000 kalorier på att göra kissa hunden. Ja, jag har också gjort det, men det är ju bara för att jag får sån jävla prestationsångest när alla andra är så jävla duktiga! Ska du ha en applåd?! Ja men varsågod KLAPP KLAPP!
Ja, ärligt talat så har väl inte jag världens självförtroende direkt. "Jag älskar att göra entré på stranden" MEN HÅLL KÄFTEN. Bara för att du kört dieter och motionerat sen du var två!
Men självklart är det bra att motionera, äta mindra blåbärspaj och faktiskt skita i vad andra tycker, ser ut och så vidare. Men hur kul är det egentligen att ligga på stranden a la Moby Dick när resterande 99% av brudarna ser ut som Barbies?
Du går ner i vikt om du springer mer än du äter, stämmer bra! Vilken jävla insikt. Det som jag blir mest irriterad på är att jag är så jävla dubbelmoral! Så därför ska jag i år bara sola, bada och ligga där i mitt lilla blekfeta och njuta av att jag har en pojkvän som älskar mig ich en bebis på väg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0