13 dagar kvar

Nu har jag såna jobbiga förvärkar så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen.. För er som undrar hur det känns så är det som att gå runt med konstant mensvärk, känns som att jag bor i duschen för tillfället, bästa värmekällan som hjälper mot smärtan.
 
Vill att bebisen ska komma ut nu, dels för smärtan men också för att vi längtar så otroligt mycket. Nu har vi fått vänta tillräckligt tycker jag!
 
Tommy är helt säker på att hon kommer komma tidigare än beräknat datum (18:e November), jag vet inte vad jag tror, jag bara går och hoppas. Hon är ju liksom klar nu, känns mest som att hon ligger och skaver där inne för att hon har skadeglädje, lik mig då i så fall ;)
 
Ska lägga mig under täcket och äta lite yoghurt och tycka synd om mig själv, det är jag bäst på :)

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Investera i en stor vetekudde om du inte har någon. Kommer vara bra till hands senare också... Sådär i slutet när man bara går och väntar så känns det som tiden går i slowmotion...

2012-11-05 @ 21:52:42
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Arga Marja

Du kommer fixa de sista dagarna galant och allt ont kommer att vara värt det sen när det är över gumman :) PS: Tror också hon kommer ploppa tidigare!

2012-11-06 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0