Fötter och hår

Idag tog jag tag i mina mammuthåriga ben. JÖSSES vad längesedan det var de blev ansade, trodde ta mig f*n rakhyveln skulle fastna i hårhärvan, det var ju värt mödan kan jag säga.. Man orkar liksom inte hålla på och piffa sig så mycket nu direkt.. passade även på att fixa fötterna, har faktiskt gillat mina fötter en gång i tiden, nu ser de mer ut som små svullna luftmadrasser som någon klistrat på, väry säxy..
 
 
Jag jobbade min sista jobbdag i förrgår. Ganska sorgligt faktiskt men samtidigt jätteskönt att få vila lite. Känner mig så sjukt tråkig som både kompis och flickvän, har liksom inte direkt den där energin till att vara social på samma sätt. Men jag antar väl att folk förstår =)
 
Idag har också 90% av graviditeten passerat!! 28 dagar kvar, eller 3 veckor och 5 dagar till beräknat förlossningsdatum om man hellre vill räkna så! Sjukt nära och väldigt avlägset på samma gång. Man pendlar mellan grym nervositet och lycka :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0